Beste lezers,
Ben vorige week redelijk productief geweest.
Maandag heb ik het meeste gedaan. Ben begonnen met het maken van een overzicht in Excel. Hierin kan ik zien wat er nog allemaal moet gebeuren van elk bedrijf, aangezien ik dit niet allemaal uit mijn hoofd kan.
Hieronder krijg je een indruk.
Vervolgens ben ik de mails gaan versturen van de alinea's die ik heb geschreven voor de verschillende bedrijven. De bedrijven/gemeentes waar het over gaat moeten namelijk eerst toestemming geven voordat deze mogen worden gepubliceerd. Dat was dus 24 hersendode mailtjes versturen. Maar de bijlage zat overal bij dus ik zeg geslaagd.
Op het einde van de dag heb ik nog wat bedrijven uitgenodigd voor het netwerk. O.a. Maris Projects dat is stage van Niels.
De rest van de week ben ik bezig geweest met het verwerken van de reacties van de verschillende bedrijven. Best veel waren meteen akkoord met de alinea die ik voor ze had geschreven. Maar een aantal had wat kleine aanpassingen doorgevoerd of suggesties voor verbetering. En een bedrijf had de hele alinea omgeschreven naar de wij vorm. Waarop ik weer moest reageren dat dat niet de bedoeling was dus toch mijn alinea met kleine aanpassing. En een enkeling mocht niet gepubliceerd worden. Vanwege interne zaken.
De correspondentie rondom het plaatsen van de alinea's en uitnodigingen van bedrijven is best veel.
Ook is het eerste bedrijf wat ik zelf heb uitgenodigd en verwerkt binnen.(Planty Pot) De andere bedrijven zaten al in het netwerk of zijn door Jan uitgenodigd.
Groetjes en tot eind van de week.
hoi Stef
BeantwoordenVerwijderenGoed dat je een duideliljk overzicht hebt gemaakt, dat maakt het voor jezelf makkelijker. Volgens mij kan het versturen van maitjes geautomatiseerd worden, waardoor je niet ieder mailtje afzonderllijk hoeft te versturen.
In je tekst vergeet je vaak onderwerpen of andere kleine woordjes, probeer hier beter op te letten.
Alvast fijne feestdagen.
Groet
Mariƫlle